Smart պետություն ստեղծելու համար Հայաստանին անհրաժեշտ է միասնական գաղափար և հասարակության համախմբում․ Յիրիկյան
18.10.2023,
19:57
Smart պետություն ստեղծելու համար Հայաստանին անհրաժեշտ է համախմբված, հեռանկարային գաղափար և տեսլական, որին կծառայեն բոլոր բիզնեսներին, պետությանն ու հասարակությանը, կարծում է Ucom-ի գործադիր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը
ԵՐԵՎԱՆ, 18 հոկտեմբերի․/ԱՌԿԱ/․ Smart պետություն ստեղծելու համար Հայաստանին անհրաժեշտ է համախմբված, հեռանկարային գաղափար և տեսլական, որին կծառայեն բոլոր բիզնեսներին, պետությանն ու հասարակությանը, կարծում է Ucom-ի գործադիր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը։
«Յուրաքանչյուր ընկերություն անում է ավելին, քան կարող է իր ուզածն իրականացնելու համար, և նույնիսկ ավելին է իրագործում: Բայց մեզ համախմբում է պետք։ Օրինակ, հեռահաղորդակցական օպերատորը տրամադրում է ինտերնետ, միացնում է ֆիքսված ցանցը, տրամադրում է բջջային կապ, ստեղծում է հարթակ, որպեսզի մնացած բոլորը կարողանան օգտվել դրանից և հասնել իրենց նպատակներին: Բայց սա բավարար չէ։ Պետք է լինի ինչ-որ համախմբված գաղափար, միասնական տեսլական, որպեսզի բոլոր դպրոցները, համալսարանները, բիզնեսը, հասարակությունը, պետությունը աշխատեն ու ծառայեն այդ հեռանկարային գաղափարին։ Սա մեզ կդարձնի smart պետություն։ Մենք ճանաչված և տեսանելի կդառնանք աշխարհի քարտեզի վրա»,- ասաց նա Երևանում Silicon Mountains 2023 գագաթնաժողովի շրջանակում կազմակերպված պանելային քննարկման ժամանակ:
Առանձին անդրադառնալով smart բիզնեսի գաղափարին՝ Յիրիկյանն ասաց, որ դրա համար անհրաժեշտ է ունենալ արժեհամակարգ, որի հիման վրա կկառուցվի բիզնեսը. կառավարման հատուկ մոդել՝ հստակ և պարզ ռազմավարություն և դրա իրականացման համար համապատասխան բիզնես ծրագիր. կոնկրետ բյուջե։
«Երբ մենք օգտագործում ենք «smart» բառը, դա նշանակում է, որ բիզնեսը, հատկապես, երբ խոսքը հեռահաղորդակցության ոլորտի մասին է, պետք է պատրաստ լինի թվային փոխակերպմանը կամ արդեն լինի դրա մասնակիցը։ Աշխարհն է դա պահանջում, տեխնոլոգիաներն են դա պահանջում։ Հեռահաղորդակցական ընկերություններն այն հարթակն են, որի միջոցով մյուս բիզնեսները կարող են շարժվել դեպի թվային աշխարհ»,- ասաց նա։
Ucom-ի ղեկավարն ընդգծեց, որ գործարարը, ով այն կարծիքին է, որ «ուժը տպագրության մեջ է», ապագա չունի և հակառակը, եթե գործարարը հավատում է էվոլյուցիային և զարգացմանը, նա վերլուծում է փորձը, հավաքում և վերլուծում է տվյալներր, դրա հիման վրակառուցում է տեսլական, ռազմավարություն և բիզնես պլան, այդ ժամանակ նա կկարողանա զարգանալ և սովորել։
«Գործարարը կամ ղեկավարը չի կարող միայնակ գործել, նա պետք է իր գործընկերներին ներգրավի այս գործընթացում, որպեսզի նրանք կիսեն գաղափարներով, համախմբվեն նրանց շուրջ և առաջ շարժվեն։
Զարգացումը հնարավոր է ճկունության, զարգացման, քննարկման մշակույթի առկայության դեպքում: Բայց եթե դրանք լինեն «տպագրության ղեկավարներ», մենք կմնանք նույն ապակառուցողական դիրքերում։ Այսօրվա աշխարհը պահանջում է ճկուն ղեկավարություն, գործարար համայնք, որը կարողանում է լսել և սովորել»,- ասաց նա:
Յիրիկյանը նշեց, որ այս ամենը վերաբերում է ոչ թե առանձին գործարարներին, այլ ողջ գործարար հանրությանը, և այստեղ առաջին պլան է մղվում բիզնեսի և պետության համագործակցությունը։-0-
«Յուրաքանչյուր ընկերություն անում է ավելին, քան կարող է իր ուզածն իրականացնելու համար, և նույնիսկ ավելին է իրագործում: Բայց մեզ համախմբում է պետք։ Օրինակ, հեռահաղորդակցական օպերատորը տրամադրում է ինտերնետ, միացնում է ֆիքսված ցանցը, տրամադրում է բջջային կապ, ստեղծում է հարթակ, որպեսզի մնացած բոլորը կարողանան օգտվել դրանից և հասնել իրենց նպատակներին: Բայց սա բավարար չէ։ Պետք է լինի ինչ-որ համախմբված գաղափար, միասնական տեսլական, որպեսզի բոլոր դպրոցները, համալսարանները, բիզնեսը, հասարակությունը, պետությունը աշխատեն ու ծառայեն այդ հեռանկարային գաղափարին։ Սա մեզ կդարձնի smart պետություն։ Մենք ճանաչված և տեսանելի կդառնանք աշխարհի քարտեզի վրա»,- ասաց նա Երևանում Silicon Mountains 2023 գագաթնաժողովի շրջանակում կազմակերպված պանելային քննարկման ժամանակ:
Առանձին անդրադառնալով smart բիզնեսի գաղափարին՝ Յիրիկյանն ասաց, որ դրա համար անհրաժեշտ է ունենալ արժեհամակարգ, որի հիման վրա կկառուցվի բիզնեսը. կառավարման հատուկ մոդել՝ հստակ և պարզ ռազմավարություն և դրա իրականացման համար համապատասխան բիզնես ծրագիր. կոնկրետ բյուջե։
«Երբ մենք օգտագործում ենք «smart» բառը, դա նշանակում է, որ բիզնեսը, հատկապես, երբ խոսքը հեռահաղորդակցության ոլորտի մասին է, պետք է պատրաստ լինի թվային փոխակերպմանը կամ արդեն լինի դրա մասնակիցը։ Աշխարհն է դա պահանջում, տեխնոլոգիաներն են դա պահանջում։ Հեռահաղորդակցական ընկերություններն այն հարթակն են, որի միջոցով մյուս բիզնեսները կարող են շարժվել դեպի թվային աշխարհ»,- ասաց նա։
Ucom-ի ղեկավարն ընդգծեց, որ գործարարը, ով այն կարծիքին է, որ «ուժը տպագրության մեջ է», ապագա չունի և հակառակը, եթե գործարարը հավատում է էվոլյուցիային և զարգացմանը, նա վերլուծում է փորձը, հավաքում և վերլուծում է տվյալներր, դրա հիման վրակառուցում է տեսլական, ռազմավարություն և բիզնես պլան, այդ ժամանակ նա կկարողանա զարգանալ և սովորել։
«Գործարարը կամ ղեկավարը չի կարող միայնակ գործել, նա պետք է իր գործընկերներին ներգրավի այս գործընթացում, որպեսզի նրանք կիսեն գաղափարներով, համախմբվեն նրանց շուրջ և առաջ շարժվեն։
Զարգացումը հնարավոր է ճկունության, զարգացման, քննարկման մշակույթի առկայության դեպքում: Բայց եթե դրանք լինեն «տպագրության ղեկավարներ», մենք կմնանք նույն ապակառուցողական դիրքերում։ Այսօրվա աշխարհը պահանջում է ճկուն ղեկավարություն, գործարար համայնք, որը կարողանում է լսել և սովորել»,- ասաց նա:
Յիրիկյանը նշեց, որ այս ամենը վերաբերում է ոչ թե առանձին գործարարներին, այլ ողջ գործարար հանրությանը, և այստեղ առաջին պլան է մղվում բիզնեսի և պետության համագործակցությունը։-0-