Մեկնարկում է «Բաց Խաղ» համակարգչային և բջջային խաղերի նախագծման 2014թ. առաջնությունը
10.04.2014,
19:42
Մեկնարկեց «Բաց խաղ» համակարգչային և բջջային խաղերի նախագծման Հայաստանի բաց առաջնությունը, որն արդեն չորրորդ տարին անընդմեջ կազմակերպում են Ինֆորմացիոն Տեխնոլոգիաների Ձեռնարկությունների Միությունը (ԻՏՁՄ) և «Օրանժ Արմենիա» ընկերությունը: Այս տարի նախագծին է միացել նաև «ՍոֆթՔոնսթրաքթ» ընկերությունը` որպես գլխավոր հովանավոր:
ԵՐԵՎԱՆ, 10 ապրիլի. /ԱՌԿԱ/. Մեկնարկեց «Բաց խաղ» համակարգչային և բջջային խաղերի նախագծման Հայաստանի բաց առաջնությունը, որն արդեն չորրորդ տարին անընդմեջ կազմակերպում են Ինֆորմացիոն Տեխնոլոգիաների Ձեռնարկությունների Միությունը (ԻՏՁՄ) և «Օրանժ Արմենիա» ընկերությունը: Այս տարի նախագծին է միացել նաև «ՍոֆթՔոնսթրաքթ» ընկերությունը` որպես գլխավոր հովանավոր:
Առաջնության նպատակն է զարգացնել խաղերի նախագծման ոլորտը Հայաստանում, ստեղծել նոր բիզնես միջավայր, ունենալ ոլորտում «Made in Armenia» բրենդ և դուրս գալ միջազգային շուկա: Առաջնությունը միտված է նաև բացահայտելու տաղանդավոր երիտասարդների և վերջիններիս խրախուսելու շարունակել իրենց գործունեությունը խաղերի ոլորտում:
«2011 թվականին, երբ առաջին անգամ կազմակերպում էինք առաջնությունը, ներկայացված էր 25 նախագիծ, 2012-ին նախագծերը 40-ն էին, իսկ 2013-ին ընդհանուր մասնակիցների թիվը հասնում էր 50-ի: 2013 թվականի առաջնության հաղթող խաղը` «FastFood»-ը, այժմ ունի մինչև 100.000 բեռնում: Այս ցուցանիշները խոսում են այն մասին, որ առաջնությունը զարգացում է ապրում, և այս տարվա համար կարող ենք ավելի հավակնոտ նպատակներ մեր առջև դնել և իրականացնել: Նախատեսում ենք, որ 2014-ին ունենալու ենք մասնակիցների թվի մոտ 30% աճ»,- ասաց Ինֆորմացիոն Տեխնոլոգիաների Ձեռնարկությունների Միության գործադիր տնօրեն Կարեն Վարդանյանը:
«Ուրախ ենք արդեն չորրորդ տարին անընդմեջ համագործակցել ԻՏՁՄ-ի հետ` աջակցելու հետաքրքիր գաղափարների և նախագծերի իրագործմանը: «Բաց Խաղ» առաջնությունն արդեն դարձել է բարի ավանդույթ, և տարեցտարի ավելացող մասնակիցների թիվը վկայում է, որ խաղերի նախագծումն իսկապես դինամիկ զարգացող ոլորտ է, և Հայաստանում մեծ պոտենցիալ ունիե,- ասաց Օրանժ Արմենիայի հովանավորության նախագծերի ղեկավար Լիլիթ Մարտիրոսյանը:
«Հանդիսանալով առցանց խաղային լուծումների լավագույն մատակարար`«ՍոֆթՔոնսթրաքթ» ընկերությունը չափազանց կարևորում է «Բաց խաղ» առաջնությունը: Համակարգչային և բջջային խաղերի ոլորտն արդեն իր հաստատուն դերն ունի տեխնոլոգիական ոլորտում, այդ իսկ պատճառով շատ ուրախ ենք համագործակցել ԻՏՁՄ և «Օրանժ Արմենիայի» հետ` աջակցելու նոր ու հետաքրքիր գաղափարների իրագործմանը»,- ասաց «ՍոֆթՔոնսթրաքթ» ընկերության գլխավոր տնօրեն Հարություն Համբարձումյանը:
«Բաց խաղ» համակարգչային և բջջային խաղերի նախագծման առաջնությունն անցկացվելու է 4 փուլով: Փուլ առ փուլ մասնակիցները ժյուրիի օգնությամբ կզարգացնեն իրենց նախագծերը և խաղերի ցուցահանդեսի ժամանակ կներկայացնեն պատրաստի խաղեր: Ժյուրիի կազմում ընդգրկված են խաղերի նախագծման մասնագետներ, ծրագրավորողներ, դիզայներներ Օրանժ Արմենիա, Plexonic, Triada, Frismos, Zoom Graphics, HitBits ընկերություններից:
Մասնակիցները մրցելու են 8 անվանակարգերում՝ Լավագույն խաղ, Լավագույն բջջային խաղ, Լավագույն Game Play (սցենար), Նորարարություն, Լավագույն դիզայն, Լավագույն 3D լուծում, Պատանիների առաջնություն (Junior), Ժողովրդական մրցանակ: Մրցանակային ֆոնդը կազմում է 3.000.000 դրամ:
«Բաց Խաղ» առաջնությունը չունի տարիքային կամ նախագծերի տիպերի և տեխնիկական հնարավորությունների սահմանափակում: Գրանցվելու համար հարկավոր է այցելել www.opengame.am կայք և առցանց լրացնել մասնակցության հայտը կամ բեռնել այն և լրացնելուց հետո ուղարկել opengame@uite.org էլ. հասցեին, նամակի վերնագրի տողում նշելով` “Open Game” contest application:
Գրանցումը բաց է մինչև 2014թ. հոկտեմբերի 12-ը, սակայն բոլոր այն մասնակիցները, ովքեր կգրանցվեն մինչև հունիսի 15-ը, հնարավորություն կունենան ստանալու ժյուրիի խորհրդատվական աջակցությունը, ինչպես նաև մասնակցելու մասնագիտացված դասընթացների և ԻՏՁՄ կողմից կազմակերպվող ոլորտային միջոցառումների:
Ինֆորմացիոն Տեխնոլոգիաների Ձեռնարկությունների Միությունը հիմնադրվել է 2000թ` որպես Հայաստանում գործող տեղեկատվական և հեռահաղորդակցական տեխնոլոգիաների ոլորտի ձեռնարկությունների բիզնես ասոցիացիա: ԻՏՁՄ-ն ստեղծվել է ոլորտի ձեռնարկությունների շահերի պաշտպանության, բիզնեսի խթանման նպատակով:
Իր գործունեության շրջանակում ԻՏՁՄ-ն կազմակերպում է մի շարք միջոցառումներ` ուղղված ՏՀՏ ոլորտի համար բարենպաստ բիզնես միջավայրի ստեղծմանը, այդ թվում` DigiTec Expo ամենամյա ՏՀՏ/ԲՏ միջազգային ցուցահանդեսը, DigiTec բիզնես ֆորումը, ՏՀՏ լիդերների հանդիպում-ֆորումը, Բիզնես Ինովացիոն ֆորումը, DigiCamp ամառային տեխնոլոգիական ճամբարը, «Բաց խաղ» համակարգչային և բջջային խաղերի առաջնությունը և Հայաստանում Ռոբոտատեխնիկայի Զարգացման Ծրագիրը /ԱրմՌոբոտիքս/:
Orange Խմբի անդամ Օրանժ Արմենիան Հայաստանում շարժական հեռախոսակապի և ինտերնետի ծառայություններ է մատուցում 2009թ. նոյեմբերի 5-ից: Ընկերությունը Հայաստանում մինչ օրս կատարել է մոտ 270 միլիոն եվրոյի ներդրում (ներառյալ լիցենզիայի ձեռքբերման համար) և արդեն ապահովում է բջջային կապի ու լայնաշերտ շարժական ինտերնետի հասանելիությունը Հայաստանի 600 քաղաքներում և գյուղերում` բնակչության ավելի քան 97% տոկոսին:
SoftConstruct-ը ապրանքանիշը ներկայացնում է «Վիվառո Գեյմ» ՍՊԸ կազմակերպության ծրագրային ապահովման ստորաբաժանումը: Այն ստեղծում և մատակարարում է առցանց և բուքմեկերական գրասենյակների լուծումներ:
SoftConstruct-ը ստեղծում ու մատակարարում է խաղադրույքային և այլ առցանց խաղային լուծումներ:-0-
Առաջնության նպատակն է զարգացնել խաղերի նախագծման ոլորտը Հայաստանում, ստեղծել նոր բիզնես միջավայր, ունենալ ոլորտում «Made in Armenia» բրենդ և դուրս գալ միջազգային շուկա: Առաջնությունը միտված է նաև բացահայտելու տաղանդավոր երիտասարդների և վերջիններիս խրախուսելու շարունակել իրենց գործունեությունը խաղերի ոլորտում:
«2011 թվականին, երբ առաջին անգամ կազմակերպում էինք առաջնությունը, ներկայացված էր 25 նախագիծ, 2012-ին նախագծերը 40-ն էին, իսկ 2013-ին ընդհանուր մասնակիցների թիվը հասնում էր 50-ի: 2013 թվականի առաջնության հաղթող խաղը` «FastFood»-ը, այժմ ունի մինչև 100.000 բեռնում: Այս ցուցանիշները խոսում են այն մասին, որ առաջնությունը զարգացում է ապրում, և այս տարվա համար կարող ենք ավելի հավակնոտ նպատակներ մեր առջև դնել և իրականացնել: Նախատեսում ենք, որ 2014-ին ունենալու ենք մասնակիցների թվի մոտ 30% աճ»,- ասաց Ինֆորմացիոն Տեխնոլոգիաների Ձեռնարկությունների Միության գործադիր տնօրեն Կարեն Վարդանյանը:
«Ուրախ ենք արդեն չորրորդ տարին անընդմեջ համագործակցել ԻՏՁՄ-ի հետ` աջակցելու հետաքրքիր գաղափարների և նախագծերի իրագործմանը: «Բաց Խաղ» առաջնությունն արդեն դարձել է բարի ավանդույթ, և տարեցտարի ավելացող մասնակիցների թիվը վկայում է, որ խաղերի նախագծումն իսկապես դինամիկ զարգացող ոլորտ է, և Հայաստանում մեծ պոտենցիալ ունիե,- ասաց Օրանժ Արմենիայի հովանավորության նախագծերի ղեկավար Լիլիթ Մարտիրոսյանը:
«Հանդիսանալով առցանց խաղային լուծումների լավագույն մատակարար`«ՍոֆթՔոնսթրաքթ» ընկերությունը չափազանց կարևորում է «Բաց խաղ» առաջնությունը: Համակարգչային և բջջային խաղերի ոլորտն արդեն իր հաստատուն դերն ունի տեխնոլոգիական ոլորտում, այդ իսկ պատճառով շատ ուրախ ենք համագործակցել ԻՏՁՄ և «Օրանժ Արմենիայի» հետ` աջակցելու նոր ու հետաքրքիր գաղափարների իրագործմանը»,- ասաց «ՍոֆթՔոնսթրաքթ» ընկերության գլխավոր տնօրեն Հարություն Համբարձումյանը:
«Բաց խաղ» համակարգչային և բջջային խաղերի նախագծման առաջնությունն անցկացվելու է 4 փուլով: Փուլ առ փուլ մասնակիցները ժյուրիի օգնությամբ կզարգացնեն իրենց նախագծերը և խաղերի ցուցահանդեսի ժամանակ կներկայացնեն պատրաստի խաղեր: Ժյուրիի կազմում ընդգրկված են խաղերի նախագծման մասնագետներ, ծրագրավորողներ, դիզայներներ Օրանժ Արմենիա, Plexonic, Triada, Frismos, Zoom Graphics, HitBits ընկերություններից:
Մասնակիցները մրցելու են 8 անվանակարգերում՝ Լավագույն խաղ, Լավագույն բջջային խաղ, Լավագույն Game Play (սցենար), Նորարարություն, Լավագույն դիզայն, Լավագույն 3D լուծում, Պատանիների առաջնություն (Junior), Ժողովրդական մրցանակ: Մրցանակային ֆոնդը կազմում է 3.000.000 դրամ:
«Բաց Խաղ» առաջնությունը չունի տարիքային կամ նախագծերի տիպերի և տեխնիկական հնարավորությունների սահմանափակում: Գրանցվելու համար հարկավոր է այցելել www.opengame.am կայք և առցանց լրացնել մասնակցության հայտը կամ բեռնել այն և լրացնելուց հետո ուղարկել opengame@uite.org էլ. հասցեին, նամակի վերնագրի տողում նշելով` “Open Game” contest application:
Գրանցումը բաց է մինչև 2014թ. հոկտեմբերի 12-ը, սակայն բոլոր այն մասնակիցները, ովքեր կգրանցվեն մինչև հունիսի 15-ը, հնարավորություն կունենան ստանալու ժյուրիի խորհրդատվական աջակցությունը, ինչպես նաև մասնակցելու մասնագիտացված դասընթացների և ԻՏՁՄ կողմից կազմակերպվող ոլորտային միջոցառումների:
Ինֆորմացիոն Տեխնոլոգիաների Ձեռնարկությունների Միությունը հիմնադրվել է 2000թ` որպես Հայաստանում գործող տեղեկատվական և հեռահաղորդակցական տեխնոլոգիաների ոլորտի ձեռնարկությունների բիզնես ասոցիացիա: ԻՏՁՄ-ն ստեղծվել է ոլորտի ձեռնարկությունների շահերի պաշտպանության, բիզնեսի խթանման նպատակով:
Իր գործունեության շրջանակում ԻՏՁՄ-ն կազմակերպում է մի շարք միջոցառումներ` ուղղված ՏՀՏ ոլորտի համար բարենպաստ բիզնես միջավայրի ստեղծմանը, այդ թվում` DigiTec Expo ամենամյա ՏՀՏ/ԲՏ միջազգային ցուցահանդեսը, DigiTec բիզնես ֆորումը, ՏՀՏ լիդերների հանդիպում-ֆորումը, Բիզնես Ինովացիոն ֆորումը, DigiCamp ամառային տեխնոլոգիական ճամբարը, «Բաց խաղ» համակարգչային և բջջային խաղերի առաջնությունը և Հայաստանում Ռոբոտատեխնիկայի Զարգացման Ծրագիրը /ԱրմՌոբոտիքս/:
Orange Խմբի անդամ Օրանժ Արմենիան Հայաստանում շարժական հեռախոսակապի և ինտերնետի ծառայություններ է մատուցում 2009թ. նոյեմբերի 5-ից: Ընկերությունը Հայաստանում մինչ օրս կատարել է մոտ 270 միլիոն եվրոյի ներդրում (ներառյալ լիցենզիայի ձեռքբերման համար) և արդեն ապահովում է բջջային կապի ու լայնաշերտ շարժական ինտերնետի հասանելիությունը Հայաստանի 600 քաղաքներում և գյուղերում` բնակչության ավելի քան 97% տոկոսին:
SoftConstruct-ը ապրանքանիշը ներկայացնում է «Վիվառո Գեյմ» ՍՊԸ կազմակերպության ծրագրային ապահովման ստորաբաժանումը: Այն ստեղծում և մատակարարում է առցանց և բուքմեկերական գրասենյակների լուծումներ:
SoftConstruct-ը ստեղծում ու մատակարարում է խաղադրույքային և այլ առցանց խաղային լուծումներ:-0-