#ԳՈՎԱԶԴ
«Սելֆի» բառն օգտագործելու իրավունքը կստանձնի ներքնազգեստ արտադրող ընկերությունը
, ՍԵԼՖԻ, ՆԵՐՔՆԱԶԳԵՍՏ, ԳՈՎԱԶԴ,«Ռոզտեխ» ընկերությունը, որը ղեկավարում է «Դիկայա օրխիդեա» («Վայրի խոլորձ») խմբի բիզնեսը («Բյուստիե», «Դեֆիլե», «VI լեգիոն», «Բելիևոյ բազար» ներքնազգեստի ապրանքանիշներ) կանանց ներքնազգեստների նոր շարք թողարկելիս` օգտագործում է ինքնանկար անելու նորաձև մեթոդը: Ընկերությունը պատրաստվում է գնել «սելֆի» բառը գովազդում օգտագործելու բացառիկ իրավունքը: Lenta.ru-ն հայտնում է, որ այս մասին գրել է «Իզվեստիա» թերթը:Google–ը պատրաստվում է նույնիսկ սառնարանների վրա գովազդ ցուցադրել
Արժեթղթերի հանձնաժողով ներկայացրած հայտարարության համաձայն` Google ընկերությունը ցանկանում է, որ AdWords գովազդը լինի ամենուր, ընկերության օպերացիոն համակարգով աշխատող ցանկացած սարքի վրա, անգամ սառնարանների (Սմարթ սառնարաններ, որոնք ներկառուցված որոնողական համակարգ ունեն), հաղորդում է computerra.ru կայքը։Safari բրաուզերի համար նախատեսված Adblock Plus–ը այժմ արգելափակում է YouTube–ում հայտնվող ողջ գովազդը
Ինտերնետային գովազդի արգելափակման համար նախատեսված Adblock Plus բրաուզերային հավելվածի ստեղծողները հայտարարել են, որ ավարտել են Safari բրաուզերի համար նախատեսված Adblock Plus տարբերակի բետա–թեստավորումը։ Այժմ Safari բրաուզերից օգտվողները կարող են արգելափակել տեսահոլովակների overlay-գովազդը, այդ թվում նաև տեսահոլովակից առաջ ներկայացվող 30 վայրկյանանոց գովազդները, CNews –ին տեղեկացրել են Adblock Plus–ից։Facebook–ը նախատեսնում է շարժական գովազդի ցանց ստեղծել
Facebook–ը նախատեսում է շարժական գովազդի ցանց ստեղծել, այս մասին, ինչպես հաղորդում է РБК–ն, այսօր գրում են արտասահմանյան ԶԼՄ–ները։ Նշվում է, որ դա թույլ կտա ընկերությանը տարբեր ծառայություններում գործարկել օգտատերերի վերաբերյալ ունեցած տվյալների բազան։ Ընկերություններն ու մանրածախ առևտրով զբաղվողները կկարողանան բազմաթիվ շարժական հավելվածներում և խաղերում տեղադրել իրենց գովազդն այն մարդկանց համար, ովքեր Facebook–ում իրենց մասին հավաստի տեղեկատվություն են նշել։«Մեգաֆոնը» միլիարդ ռուբլի կծախսի Ռուսաստանում iPhone–ը գովազդելու համար
«Մեգաֆոնը» 2013 թվական հաշվետվությունը ցույց է տալիս, որ 2014 թվականի հունվարին Apple–ի հետ կնքված պայմանագրի պայմաններով, ընկերությունը մինչև 2016 թվականի ավարտը 1.15 մլրդ ռուբլի կծախսի iPhone–ը Ռուսաստանում գովազդելու համար։Facebook–ը ներմուծել է ինքնագործարկվող գովազդային տեսահոլովակներ
Facebook սոցիալական ցանցը հաստատել է օգտատերերի նորությունների ժապավենում գովազդային տեսահոլովակների գործարկումը։ Ընկերության պաշտոնական հաղորդագրության մեջ նշվում է, որ տեսահոլովակները գործարկվում են ավտոմատ կերպով։ Օգտատերը կարող է կարգավորել միայն ձայնը, այն կարելի է անջատել մկնիկի օգնությամբ, հաղորդում է ՌԲԿ–ն։Նորություններ 1 - 20 of 29
First | Prev. | 1 2 | Next | Last